1- نظارت و سرپرستی قسمت مالی در حدود اختیارات و اتخاذ تصمیم درامور مربوطه
2- توبیخ و تشویق كاركنان و تصمیم گیری نسبت به تامین نیروی انسانی
3- مشاركت در تصمیم گیری نسبت به تامین نیروی انسانی
4- مشاركت در تصمیم های مربوط به مسائل مالی و مشاركت در تهیه برنامه های سرمایه ای سازمان
5- تصویب پرداخت ها با توجه به مجوزهای مالی سازمان
6- بررسی و تائید صورت های مالی تهیه شده
7- بررسی مغایرت و تصمیم گیری نسبت به رفع علل مغایرتها
8- مشاركت در تصمیم گیری پیرامون تامین منابع مالی مورد نیاز سازمان و چگونگی استفاده بهینه از منابع مالی موجود و نظارت بر وضعیت نقدی سازمان
9- تدوین آئین نامه های مالی اجرایی
10- شركت در كمیته بودجه
11- هماهنگی نمودن فعالیت های واحدهای تحت سرپرستی
12- پاسخگویی در زمینه مسائل مالی به مدیرعامل در غیاب معاونت مالی و اداری
13- تهیه گزارشات مالی موردنیاز جهت ارائه به مقامات مافوق سازمان و یا خارج از سازمان
14- پاسخگویی به حسابرسان، بازرسین و سایر مراجع ذیصلاح
15- مسئولیت نهایی ثبت دفاتر قانونی
16- بررسی و انطباق نظامهای مالی با توجه به تغییرات به و جود آمده در فعالیتهای سازمان
17- تصویب پرداختهای اسناد بهادار، اسناد حسابداری و تنخواه
18- تنظیم برنامه های آموزشی افراد تحت سرپرستی
19- انجام سایر اموری كه از طرف مافوق در حدود مقررات ارجاع میگردد.
شرح وظایف